رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگيري يک سارق حرفه اي و سابقه دار خودرو، گفت: اين متهم در بازجويي هاي انجام شده به 6 فقره سرقت خودرو در یزد اعتراف کرده است. 

یزدفردا: سرهنگ"محمد رضا حناساب"در تشريح اين خبر به خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با مراجعه هاي مکرر چند تن از شهروندان در خصوص سرقت خودرو در شهرستان یزد و تشکيل چند پرونده در اين خصوص، دستگيري متهم يا متهمان اين پرونده ها آغاز و تيمي از ماموران مجرب پلیس آگاهی اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد:کارآگاهان با به کارگيري يک سري اقدامات خاص پليسي و تجهيزات هوشمند و رصد مجرمان سابقه دار موفق شدند، سارقی که اقدام به سرقت خودروها مي کرد را شناسايي کنند.

حناساب افزود: بلافاصله محل هاي تردد و پاتوق هاي احتمالي اين متهم تحت کنترل و نظارت قرار گرفت و در نهايت يکي از پاتوق هاي وي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي، ماموران طي عملياتي ضربتي او را دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که خود را در دستان عدالت گرفتار مي ديد به جرايم خود اعتراف و در نهايت به 6 فقره سرقت خودرو درشهرستان یزد اعتراف کرد .

رئیس پلیس آگاهی استان یزد درپايان ازشهروندان خواست: خودروي خود را به لوازم ايمني نظيردزد‌گير،سويچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال وساير وسايل بازدارنده مجهز نمايند وهرگز خودروي خود را دراماکن خلوت وتاريك پارک نکنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا